Politika reklamacija
816
wp-singular,page-template-default,page,page-id-816,wp-theme-bridge,theme-bridge,bridge-core-3.0.7,qi-blocks-1.4.3,qodef-gutenberg--no-touch,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-theme-ver-29.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Politika reklamacija

Povraćaj sredstava

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u skladu sa Zakonima Republike Srbije.

Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da u prisustvu kurira proveri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje, lom) kupac nije dužan da preuzme paket. Online prodavac će o daljem postupku obavestiti kupca u najkraćem mogućem roku.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Internet prodavnica https://www.teatairovic.rs/ i  Tea Tairović Media doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Odustanak od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac koji se u smislu navedenog zakona smatra potrošačem ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, odnosno odustanak od kupovine.

Troškove transporta prilikom jednostranog raskida ugovora snosi kupac. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Prilikom povrata robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalnom neoštećenom pakovanju. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.

Ukoliko kupljena roba ne odgovara

Rok za vraćanje artikla je 14 dana od trenutka prijema proizvoda. Transportne troškove snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Obrazac Odustanka od ugovora možete preuzeti ovde OVDE.

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu reklamacije@teatairovic.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice koji se nalazi u nastavku.

Robu zajedno sa Obrascem odustanaak od ugovora treba da pošaljete na adresu Grand Grupa Rumska Petlja 3, Ruma 22400 (sa naznakom reklamacija).

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA

Član 1.

Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem www.teatairovic.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.

Potrošač, u smislu ovog pravilnika jeste svaki građanin koji putem Interneta na sajtu www.teatairovic.rs izvrši kupovinu.

Član 3.

Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu Grand Grupa Rumska Petlja 3, Ruma 22400, sa naznakom: reklamacija.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:

  1. Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
  2. Dostavi popunjen obrazac za odustanak od kupovine, koji je moguće preuzeti OVDE.
  3. U obrascu je potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja.

Član 4.

Odgovor na izjavljenu reklamaciju Potrošaču će biti poslat u nakraćem mogućem roku, koji ne može biti duži od 8 dana. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana.

Član 5.

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, Potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:

  1. Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov, ispravan proizvod ili otklanjanje nedostataka na proizvodu ukoliko je to moguće.
  2. Vraćanja uplaćenog iznosa prema priloženom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće. Povrat novca Potrošaču izvršiće se elektronskim putem na tekući račun Potrošača u roku od 15 dana od dana reklamacije.

Član 6.

Tea Tairović Media doo u čijem sastavu je internet prodavnica www.teatairovic.rs potvrđuje da je roba koju prodaje u svemu saobrazna sa Deklaracijom kojom je svaki od proizvoda označen.

Član 7.

U obrazac za reklamaciju potrošač obavezno upisuje:

  1. svoje ime i prezime,
  2. adresu, broj mobilnog telefona i e-mail adresu,
  3. ime artikla i količinu (podaci iz računa),
  4. kratak opis reklamirane nesaobraznosti,
  5. broj računa,
  6. potpis potrošača

Ovaj Pravilnik stupa na snagu 15.10.2025.