OPŠTI USLOVI KUPOVINE
1121
wp-singular,page-template-default,page,page-id-1121,wp-theme-bridge,theme-bridge,bridge-core-3.0.7,qi-blocks-1.4.3,qodef-gutenberg--touch,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-theme-ver-29.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

OPŠTI USLOVI KUPOVINE

 Opšti uslovi kupovine

Opšti uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranici www.teatairovic.rs (u daljem tekstu „Internet stranica“).

Subjekti opštih uslova

Prodavac robe na sajtu www.teatairovic.rs koja se naručuje i plaća online je Tea Tairović Media doo (u daljem tekstu: „Online prodavac“). Kupac robe je posetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, pošalje narudžbinu, pa artikal plati načinom koji odabere prilikom poručivanja.

 Proizvodi i cene

Putem Prodavnice kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na Internet stranici. Cene na Internet stranici iskazane su sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om). Iskazane cene su u srpskim dinarima (RSD).

Naručivanje

Proizvodi se naručuju na Internet stranici i nakon potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenom važećim zakonima). Ukoliko Online prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, o čemu će obavestiti Kupca mejlom. Potpuna porudžbina se smatra kada je uplata evidentirana i kada Internet prodavac evidentira istu.

DOSTAVA

Dostava

Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostava se obavlja putem dostavne službe Bex.

Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu Online prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.

Cenu dostave snosi kupac prilikom isporuke paketa u Srbiji.

Rok isporuke

Rok dostave za robu kupljenu u internet prodavnici je 1 do 3 radnih dana. Rok počinje kada kupac izvrši uplatu i kada internet prodavnica evidentira istu.

Preuzimanje pošiljke od strane kupca

Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji. U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove. Svaku pošiljku kurir će pokušati da isporuči 2 puta. Nakon toga, pošiljka se vraća nama. U tom slučaju Kupac će biti dužan da snosi troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja, Prodavac može dalje prodavati trećim licima, jer se u tom momentu kupoprodaja smatra raskinutom.

Cena isporuke

Troškovi dostave za pošiljke iznose od 490 dinara za teritoriju Srbije u zavisnosti od količine poručenih artikala.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Zaštita privatnosti korisnika

U ime www.teatairovic.rs prodajnog mesta i Tea Tairović Media doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Prilikom kupovine u mogućnosti ste da odaberete plaćanje:

  1. Platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu
  2. Plaćanje pouzećem

Prilikom odabira plaćanja porudžbine pouzećem, plaćanje vršite prilikom dostave porudžbine, na licu mesta, na adresi koju ste naveli prilikom kupovine na Online prodavnici.

POLITIKA REKLAMACIJA

Povraćaj sredstava

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u skladu sa Zakonima Republike Srbije.

Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da u prisustvu kurira proveri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje, lom) kupac nije dužan da preuzme paket. Online prodavac će o daljem postupku obavestiti kupca u najkraćem mogućem roku.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Internet prodavnica https://www.teatairovic.rs/ i  Tea Tairović Media doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Odustanak od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac koji se u smislu navedenog zakona smatra potrošačem ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, odnosno odustanak od kupovine.

Troškove transporta prilikom jednostranog raskida ugovora snosi kupac. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Prilikom povrata robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalnom neoštećenom pakovanju. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.

Ukoliko kupljena roba ne odgovara

Rok za vraćanje artikla je 14 dana od trenutka prijema proizvoda. Transportne troškove snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Obrazac Odustanka od ugovora možete preuzeti ovde OVDE.

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu reklamacije@teatairovic.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice koji se nalazi u nastavku.

Robu zajedno sa Obrascem odustanaak od ugovora treba da pošaljete na adresu Grand Grupa Rumska Petlja 3, Ruma 22400 (sa naznakom reklamacija).

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA

Član 1.

Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem www.teatairovic.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.

Potrošač, u smislu ovog pravilnika jeste svaki građanin koji putem Interneta na sajtu www.teatairovic.rs izvrši kupovinu.

Član 3.

Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu Grand Grupa Rumska Petlja 3, Ruma 22400, sa naznakom: reklamacija.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:

  1. Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
  2. Dostavi popunjen obrazac za odustanak od kupovine, koji je moguće preuzeti OVDE.
  3. U obrascu je potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja.

Član 4.

Odgovor na izjavljenu reklamaciju Potrošaču će biti poslat u nakraćem mogućem roku, koji ne može biti duži od 8 dana. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana.

Član 5.

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, Potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:

  1. Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov, ispravan proizvod ili otklanjanje nedostataka na proizvodu ukoliko je to moguće.
  2. Vraćanja uplaćenog iznosa prema priloženom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće. Povrat novca Potrošaču izvršiće se elektronskim putem na tekući račun Potrošača u roku od 15 dana od dana reklamacije.

Član 6.

Tea Tairović Media doo u čijem sastavu je internet prodavnica www.teatairovic.rs potvrđuje da je roba koju prodaje u svemu saobrazna sa Deklaracijom kojom je svaki od proizvoda označen.

Član 7.

U obrazac za reklamaciju potrošač obavezno upisuje:

  1. svoje ime i prezime,
  2. adresu, broj mobilnog telefona i e-mail adresu,
  3. ime artikla i količinu (podaci iz računa),
  4. kratak opis reklamirane nesaobraznosti,
  5. broj računa,
  6. potpis potrošača

Ovaj Pravilnik stupa na snagu 15.10.2025.